від користувача Володимир Просін з 1 лютого 2012 р. о 10:42
   Колеги питають мене, як я дізнався про втаємничену сходку елітарного активу в Лисичанську. Друзі, дуже просто

.
   Зателефонував до мене однопартієць з сусіднього району, та й питається, чи запрошували мене до Лисичанська на тайну вечерю, кажу, ні, а він далі питає, а чи знаю, що там має сьогодні відбутися, відповідаю знову, ні. І далі мій сусід розповів, що окремим учасникам таксомоторного заколоіту-2012, що стався в боксах Луганського таксопарку, внаслідок чого партійну владу в "Батьківщині" захопила пригебинська ескадрілья заколотників, котра потім пограбувала офіс обласної парторганізації, причому не лише меблю, комп"ютери, а й облікові картки та реєстраційні посвідчення, знову затівається  черговий заколот: у цих"учасників" є бажання з київською піідмогою привести до Луганської організації нове керівництво. Отож я й вирішив поїхати до Лисичанська та перевірити "новину". А далі було все так, як я вже розповідав. Лисичанське партіне керівництво спільно з сіверськодонецькими "учасниками"  та нардепом Сергієм Петровичем, намагалися переконати мене, що це не заколот, а засідання клубу за інтересами. Можливо воно й так, та дуже вже все схоже на спекотне літо 2010-го.  Сьогодні вранці розмовляв зі своєю колегою з Марківського району, вона теж обурювалася, що ніхто й словом не обмовився щодо "тайної вечері" в Лисичому, тепер стає зрозуміло, говорила вона, чому окремі "таксомоторники" напередодні сходки, намагалися переконати її, що сучасним луганським керманичам не вистачає досвіду та авторитету,Обурюються й старобільчани, їм теж ніхто анічогісіньки й не натякнув про позапланове зібрання в Лисичому. А ще я дізнався від сусідів, що на районній звітно-виборній коференції Старобільської парторганізації делегати оджностайно підтримали мого листа"Перезавантаження по-луганськи з ознаками космічних впливів"