Шукати в цьому блозі

10 бер. 2012 р.

НІЧНІ РОЗМОВИ ПРО СВЯТЕ


41 рік, Россия, Луганск --ось так і написав в своїй сторінці в Однокласниках цей задирикуватий пан.

Вітаю Вас, Отче! Цікаво, чи Ви згодні, що Луганськ –– це Україна? Бажаю
Вам добра і злагоди! А ще хочу, щоб Ви, пане Отче, послухали ось це
http://www.youtube.com/watch?v=VouDm1IiZPE&feature=related%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0 Весна "Мій рідний край"
www.youtube.com

41 рік, Росси, Луганск
"Добрий день, шановний Володимир Володимирович!
Звичайно - згодний. Але не можу відокремити Луганськ і від Росії. Тут в
інтернеті є можливість подолати кордони, що виникли завдяки духовному
занепаду наших народів... Відокремлення України від Росії мені нагадує
відокремлення Ізраїлю від Іудеї.. А у Слові Божому говориться: «Если
царство разделится само в себе, не может устоять царство то; и если дом
разделится сам в себе, не может устоять дом тот» Мф.12.25. Отже хата
наша дуже хитка... Втім, маю надію, що не образив Вас своєю адресою...
Росія - не СРСР і не "тюрма народів", як брехав Ленін - а наша
розтрощена батьківщіна..."



Добраніч, отче! Аби ж один Ленін,
як Ви говорите, брехав, брехали й ті, котрі себе отцями називали. Думаю,
отче, не Вам вирішувати долю українського народу й його держави, не Ви,
отче, приєднували Луганськ, до України, то й не Вам, шановний,
відокремлювати його.Дарма Ви, як мені здається, засіваєте відверто й
цинічно поле розбрату.Я поважаю росіян, але хотів би, щоб повахали й мій
нарід.
Переконаний, що Вм ніколи б не написали, що Москва є
угро-фінською територією, значення й походження цього слова не є ні
руським, ні навіть європейським. Та й кому це потрібно згадувати, що
аква є звичайнісінькою водою, а в нашому випадку ще й смердючою

Кидати гірке зерно розбрату в родючу українську землю є справою дуже
небезпечною. Росія має чимало прикладів міжнаціональних конфліктів, як в
далекому минулому, так і в сучасній історії. Росія й наразі жне це
криваве збіжжя. Якщо Ви не поверните Луганську його державні засади,
хтось незабаром може написати, скажімо," Москва, Фінляндія." Ви ж, отче,
саме так написали, мовляв, моя адреса така: Луганськ, Росія.
Переконаний, цього не требе робити ні Вам, ні мені, ні іншому комусь,
бо, й справді, хата наша дуже хитка. Ви, думаю, це зрозуміти зможете,

Ви ж –– святий отець, навіщо Вам політичні сварки, не беріть ганебний
приклад з деяких Ваших наставників, думаю, Бог їм цього ніколи не
простить. Я на Вас не ображаюсь, на жаль, наразі в Луганську, через
тривале одурманювання, таких чимало, не мені їх судити. Не ображайтесь й
на мене, бо таких, як я, дуже багато в Україні.А щодо ленінської
брехні, то -- Ваш спільник.
На жаль, цього не розуміють регіонали, котрі захопили в Луганську владу.

Немає коментарів:

Дописати коментар